Aksaray İl Tarım ve Orman Müdürü Nejdet Demir ve Aksaray Ziraat Odası Başkanı Emin Koçak, Yeşiltepe Kasabası'nda tarımsal üretim alanlarında incelemelerde bulundu. **Saha Denetimleri Gerçekleştirildi** İl Müdürü Demir ve Ziraat Odası Başkanı Koçak, bölgedeki hububat ve çerezlik ayçekirdeği ekili alanlarında detaylı arazi kontrolleri yaptı. Yetkililer, üreticilerle bir araya gelerek tarımsal üretim süreçlerini değerlendirdi. **Fenolojik Gelişim İncelendi** Yapılan saha çalışmalarında, ürünlerin fenolojik gelişim durumu ve genel sağlık yapısı yerinde incelendi. Hububat ve ayçekirdeği üretiminin mevcut durumu hakkında üreticilerle istişarelerde bulunuldu. **Üreticilerle İstişare** Gerçekleştirilen ziyarette, tarımsal üretim süreçlerinin değerlendirilmesinin yanı sıra çiftçilerin talepleri ve karşılaştıkları zorluklar dinlendi. Yetkililer, üreticilere teknik destek ve rehberlik hizmetleri konusunda bilgilendirmelerde bulundu. Yeşiltepe Kasabası'ndaki incelemeler, il tarım yönetiminin sahada aktif olarak üreticilerle iletişim halinde olduğunu ve tarımsal üretimin geliştirilmesi için çalışmalarını sürdürdüğünü gösterdi.












Yorumlar
Yorum Yap