Kurumlar Arası Diyalog Güçleniyor
Aksaray Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü görevine atanan Sezgi Arpacı Elaldı, iade-i ziyaret kapsamında Aksaray Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü İl Müdürü Aslan Yıldız’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyaretin, Aksaray’daki kamu kurumları arasındaki iletişim ve iş birliğinin güçlenmesi açısından önemli bir adım olduğu değerlendirildi.
Samimi bir atmosferde geçen görüşmede, gençlik, spor, aile ve sosyal hizmetler alanlarında yapılabilecek ortak çalışmalar üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
İl Müdürü Aslan Yıldız, Sezgi Arpacı Elaldı’ya yeni görevinde başarılar dileyerek göreviniň Aksaray’a hayırlı olması temennisinde bulundu.
Ziyaret sonunda ise nazik ziyaretlerinden dolayı Sezgi Arpacı Elaldı’ya teşekkür edildi.












Yorumlar
Yorum Yap